

Rengiant Žaliojo regiono turizmo rinkodaros strategiją siekiama išanalizuoti rinką ir rekomenduoti rinkodaros priemones, formuojančias Žaliojo regiono teigiamą įvaizdį.
Tikimasi, kad įgyvendinus strategijoje iškeltus marketingo uždavinius - stiprinti bei populiarinti Žaliojo regiono įvaizdį per rinkodaros priemones (skaitmenines ir tradicines) nukreiptas į tikslines rinkas, bus pasiektas tikslas - paskatinti vietinio turizmo (Lietuvos turistų) srautus, siekiant padidinti vidutinį nakvynių skaičių sezono metu.
Taigi, turizmo rinkodaros strategijoje iškelti rinkodaros tikslai orientuoti į regiono žinomumo didinimą ir rinkodaros priemonių efektyvumą:
Tikslas: efektyviai pasitelkti visas prieinamas skaitmeninės rinkodaros priemones, siekiant reprezentuoti Žaliąjį regioną ir didinti prekės ženklo žinomumą vietinėje turizmo rinkoje
Tikslas: didinti Žaliojo regiono reprezentatyvumą ir žinomumą, kuriant ir įgyvendinant tradicinių rinkodaros priemonių kompleksą
Tikslas: stiprinti Žaliojo regiono patrauklumą, organizuojant įvaizdį formuojančius renginius
Už strategijos veiklų įgyvendinimą bei stebėseną yra atsakingi: VšĮ „Žaliasis regionas“ (įtraukiant Tauragės, Jurbarko, Šilalės, Pagėgių savivaldybių administracijas bei turizmo informacijos centrus pagal poreikį ir bendrą susitarimą).
Svarbu: ši strategija buvo rengiama remiantis viešai prieinamais šaltiniais, strateginiais dokumentais bei specialiai sudarytos darbo grupės įžvalgomis (darbinių sesijų metu).
Visą Žaliojo regiono turizmo rinkodaros strategiją galite skaityti čia: https://docs.google.com/document/d/1K9gm1vv8PH-2NhPy6DHT0xLRAeNoKZAG5d0Zm3tIvKo/edit?usp=sharing
Mes visada pasiruošę nuotykiams – Ar jūs? Paskambinkite mums!
