Žaliasis regionas logo
Atgal

Žaliojo regiono (Tauragės apskrities) turizmo aplinkos tyrimas

2024-09-27
alt was not provided


Rengiant Žaliojo regiono turizmo rinkodaros strategiją siekiama išanalizuoti rinką ir rekomenduoti rinkodaros priemones, formuojančias Žaliojo regiono teigiamą įvaizdį.

 

Tikimasi, kad įgyvendinus strategijoje iškeltus marketingo uždavinius - stiprinti bei populiarinti Žaliojo regiono įvaizdį per rinkodaros priemones (skaitmenines ir tradicines) nukreiptas į tikslines rinkas, bus pasiektas tikslas - paskatinti vietinio turizmo (Lietuvos turistų) srautus, siekiant padidinti vidutinį nakvynių skaičių sezono metu.

 

Taigi, turizmo rinkodaros strategijoje iškelti rinkodaros tikslai orientuoti į regiono žinomumo didinimą ir rinkodaros priemonių efektyvumą:

 

  1. Tikslas: efektyviai pasitelkti visas prieinamas skaitmeninės rinkodaros priemones, siekiant reprezentuoti Žaliąjį regioną ir didinti prekės ženklo žinomumą vietinėje turizmo rinkoje

  2. Tikslas: didinti Žaliojo regiono reprezentatyvumą ir žinomumą, kuriant ir įgyvendinant tradicinių rinkodaros priemonių kompleksą

  3. Tikslas: stiprinti Žaliojo regiono patrauklumą, organizuojant įvaizdį formuojančius renginius

 

Už strategijos veiklų įgyvendinimą bei stebėseną yra atsakingi: VšĮ „Žaliasis regionas“ (įtraukiant Tauragės, Jurbarko, Šilalės, Pagėgių savivaldybių administracijas bei turizmo informacijos centrus pagal poreikį ir bendrą susitarimą).

Svarbu: ši strategija buvo rengiama remiantis viešai prieinamais šaltiniais, strateginiais dokumentais bei specialiai sudarytos darbo grupės įžvalgomis (darbinių sesijų metu).

Visą Žaliojo regiono turizmo rinkodaros strategiją galite skaityti čia: https://docs.google.com/document/d/1K9gm1vv8PH-2NhPy6DHT0xLRAeNoKZAG5d0Zm3tIvKo/edit?usp=sharing




Mes visada pasiruošę nuotykiams – Ar jūs? Paskambinkite mums!